Say hi to my new blog

28.4.15

blog o odchudzaniu

Zakładając tego bloga ciągle zadawałam sobie pytanie czy jest dla mnie miejsce w dzisiejszej blogosferze? Szczerze mówiąc wciąż nie znam na nie odpowiedzi, ale wiem, że marzyłam o własnym skrawku Internetu od jakiś sześciu lat. Zawsze jednak znajdowałam jakieś wymówki. Dziś czas z nimi skończyć i zamienić słowa w czyny. Sześć lat temu byłam zakompleksioną nastolatką, która podziwiała przepiękne blogi ślicznych dziewczyn i myślała, że nie ma z nimi szans. Dzisiaj mam 23lata i w sumie niewiele się zmieniło poza tym, że wreszcie zaczęłam bloga. 


Moje życie nie wygląda jak z kolorowego magazynu. Jestem zwykła dwudziestoparolatką, która niby jest już dorosła, a wcale się taka nie czuje. Staram się odnaleźć swoją drogę w tym szalonym świecie. Ostatnie pięć lat mieszkałam i studiowałam za granicą, gdzie nauczyłam się odpowiedzialności i niezależności. Przeżyłam tam wiele wzlotów i upadków. Kochałam i miałam złamane serce. Niedawno wróciłam do Polski i staram się wszystko zacząć od nowa. Nie jest to łatwe, ale się nie poddaję.

Ten blog będzie mi towarzyszył w mojej podróży, do której mam nadzieję dołączycie. Będę tu pisać o zdrowym odżywianiu, sporcie, modzie, podróżach i po prostu innych życiowych sprawach.
Czy w dzisiejszej blogosferze jest jeszcze miejsce dla mojego bloga? Myślę, że tak! A jak nie to jakoś się wepchnęJ

Dzięki za przeczytanie i do zobaczenia!

xxx

Propozycje dla Ciebie

0 komentarze