Jak schudnąć 2 kg w tydzień?!

27.5.15

Jak zgubić 2 kilogramy w tydzień



Za tydzień jest ślub Twojej przyjaciółki, na którym chcesz być przepiękna, lub wreszcie jedziesz na wakacje do wymarzonych tropików i chcesz się świetnie czuć w bikini i wyglądać dobrze na zdjęciach. Pewnie pomyślisz o zgrozo! Jestem mega wielkim wielorybem i muszę szybko schudnąć! Po pierwsze: nie jesteś! Jesteś piękna nieważne ile ważysz, a po drugie: spokojnie, na wszystko jest jakiś sposób.


Co będziesz potrzebować:
Szczyptę uśmiechu
Łyżkę dobrego nastawienia
1kg motywacji
1kg silnej woli
3 łyżeczki cierpliwości
Szklankę zdrowej żywności
I zdecydowania do smaku

A tak na poważnie to sekret do schudnięcia 2 kg w tydzień to oczywiście całkowita zmiana tego jak się je przez te 7 dni. Trzeba całkowicie zrezygnować z owoców, pieczywa, ryżu, makaronu i oczywiście wszelkich niezdrowych rzeczy jak słodycze, gotowce, fast food’y itp. Mega ważne jest picie mnóstwo wody i zielonej herbaty (ja zawsze piję ją z cytryną, bo bez niej jest okropna moim zdaniem). Oczywiście ćwiczenia też pomogą w zmniejszeniu numeru na wadze. 

To, co ja mam w ogóle jeść? Przecież wszystko jest zabronione!
Jak najwięcej warzyw (poza ziemniakami), mięsa (najlepiej chudego), naturalne jogurty, jajka, możesz jeść chlebki ryżowe zamiast chleba i ogólnie, co Ci tylko przyjdzie do głowy.

Dlaczego można schudnąć tak dużo i tak szybko?
 Nie oszukujmy się, że po takiej tygodniowej diecie zgubisz 2kg na stałe. Głównie pozbędziesz się nadmiaru wody w organizmie, a nie tłuszczu. Organizm oczyści się z wielu toksyn i brzuch powinien opaść.

Czy jest to niezdrowe?
Nie. Ja już wielokrotnie oczyszczałam sobie organizm w taki sposób. Nie powinno się jednak żyć na tak ubogiej diecie przez dłużej niż 2 tygodnie, gdyż nasz organizm potrzebuje węglowodanów i zdrowych cukrów, a taki jadłospis nie dostarcza nam ich wystarczająco wiele.

Czy jest to łatwe?
To zależy, jakie jedzenie lubisz. Ja się zawsze męczę. Uwielbiam owoce i tego mi najbardziej brakuje w tym jadłospisie.

Przykładowy jadłospis na jeden dzień:

ŚNIADANIE:
2 x jajka na twardo (najlepiej samo białko) z ogórkiem polanym jogurtem naturalnym
PRZEKĄSKA 1:
Jogurt naturalny wymieszany ze słodzikiem i kakao dla smaku
OBIAD:
Warzywa (mogą być z puszki lub mrożone) z kurczakiem lub mielonym posypane przyprawami wg uznania i zalane krojonymi pomidorami z puszki smażone na patelni na oliwie z oliwek
PRZEKĄSKA 2:
20 łuskanych migdałów
KOLACJA:
Klasyczny biały ser z niskoprocentową śmietaną lub jogurtem naturalnym

 Jest to wg mnie najprostszy sposób na szybkie i zdrowe schudnięcie. Nie musisz się męczyć z żadnym liczeniem kalorii lub dobieraniem produktów z różnych grup lub innych dietetycznych sposobów.

Jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało i na pewno odpowiem! :)
Znacie jakieś inne szybkie sposoby na szybkie schudnięcie?


A teraz do roboty i szybkiego chudnięcia! xxx

Propozycje dla Ciebie

0 komentarze