Czy to ptak? czy to samolot?! Nie to Pandasticlife!

12.7.15

łamanie zasad

Czasem już masz wszystkiego dość i chcesz się oderwać od rzeczywistości. Życie to ta sama rutyna i te same czynności dzień w dzień. Chcesz uciec, ale nie wiesz gdzie. Potrzebujesz się wyrwać i zrobić coś innego, coś ekscytującego. Co ja robię, gdy tak się czuję? Znajduję coś, czego jeszcze wcześniej nigdy nie robiłam. Po prostu przełamuję bariery.


sportW zeszły weekend poleciałam wysoko wysoko do góry. Jak to zrobiłam?! Niestety nie wyrosły mi skrzydła: / (chociaż może i stety, bo jeśli oglądaliście którąś tam część X-men’a to tam był taki chłopak ze skrzydłami i nie miał za dobrego życia…). Na szczęście w dzisiejszych czasach są przeróżne sposoby polecenia „do nieba” i ja po raz pierwszy wybrałam paralotnie. Wiadomo, że w samolocie też jest fajnie, ale lot paralotnią był po prostu mega świetny!
Patrząc z góry na te malutkie samochodziki i malutkich człowieczków, wszystkie problemy wydawały mi się bezsensu. Byłam tam tylko ja i niesamowita cisza (no i pilot, ale szczerze to tam w górze o nim kompletnie zapomniałam). Mogłam sobie o wszystkim pomyśleć i nikt nie narzucał mi swojego zdania.

working out
I believe I can fly. I believe I can touch the sky...!:)
Uświadomiłam sobie, że jeśli Bóg widzi nas właśnie w taki sposób to może dla Niego też nasze niektóre problemy są strasznie maleńkie, a my po prostu panikujemy. Nie będę tu teraz wchodziła w jakieś religijne tematy, ale po prostu dzielę się z wami moimi przemyśleniami.

Ten blog jest o zdrowym stylu życia, ćwiczeniach, odżywianiu i mojej pasji. Jednak same ćwiczenia i dieta, które sprawią, że będziemy chudsi nie sprawią, że będziemy szczęśliwi. Życie jest niesamowicie stresujące i czasem wydaje się nam, że wszystko jest beznadziejne. Jedyne, co wtedy możesz zrobić to się zatrzymać i postarać się spojrzeć na wszystko z innej perspektywy. Ja tak zrobiłam. Z góry wszystko było mało znaczące, a ja poczułam spokój i dostałam pozytywny zastrzyk energii.

fitness

To prawda, że jesteśmy kowalami własnego losu. Nic naprawdę nic nie może nas powstrzymać przed sukcesem poza nami samymi i naszym strachem! Dlatego łam z góry narzucone na nas ograniczenia i nigdy się nie poddawaj! Życie jest zbyt krótkie i zawsze jest lepiej spróbować zrobić coś, co nam się nie uda niż gdybać, co by było gdyby.

Propozycje dla Ciebie

0 komentarze